Friday, May 6, 2011

友誼?! 可信嗎?!

1路上的走來..
已經有幾年了..
以前常常粘在1起
如今感情已經在變質

當別人1直在我身邊 告訴我 你只是在利用我
但 我選著相信你
因為 我當你是朋友..
把你當姐妹..
可是你把我當什麽?!

看到的 聽到的 不1定是事實
但自己的感覺 永遠都是最真實的..

你是我第2個 感覺信錯的人..
就像被出賣1樣..
我討厭那種感覺..

如果一直以來 你只是在利用我..
那我想說.. 從今以後 我們的友誼 不再存在..
我不會再把你當姐妹..

WWW 曾經我信任你
但 你卻讓我發現 你在出賣我
我真的感到很難受..
我為你哭過..
我哭 不是因為你欺騙我..
而是 你在破壞這段友誼..

我自問 我沒有對你不好..
我卻不知道 你卻是這樣回報我的..

咳..
真心的朋友 能有幾個?!
有點看透了
不會再這麼容易相信別人了!!

Is you all choose to cheating me..
Using our friendship to hurting me
Our friendship was broken..
NO MORE...

I miss when we was young..


My Friend ❤


My EX-Dear WIndy Ang ❤


My Lover Ah Po.. Li Jing ❤


My H3 Family ❤


My Dear June Ng ❤


Even Lost All Of you..
I Still have my sweet family..


My 1st sister.. who care all of us..
Old ady..but still like act cute..haha..❤


My 2nd sister..seem like a kid..
haha..but you old ady..OK?! ❤


My 4th sister.. A lot of people say we seem like a double
We have some Fun Talk hehe..❤


My 5th sister..hey..stop doing ytd that thing again har..
bite ark..❤


My 6th sister.. So babi you..I so hate you..but I care about you..❤


My didi..hey..can you stop keep watching cartoon?
you should grow up ady..❤


My Sweet Family..❤


JuneTing俊婷

0 comments:

Post a Comment

 

俊婷♥ 蔀落櫊∞. Design By: SkinCorner