Thursday, December 16, 2010

放不開 也得放開!!

不懂何時開始 感覺需要習慣1個人
曾經的過去 已經是回憶
不管怎麼去懷念 挽留
離開的 總是要離開

我已經不是誰的誰
你已經不是我的誰
就讓1切隨時間而走
該走的留不住

或許 我還會在原地徘徊
或許 我已邁向更好的未來
或許 我還會想念你
或許 我已經不再愛你

人家說" 分手" 沒什麼大不了
反正 人本來就是寂寞的
誰不可能永遠呆在誰的身邊
只是需要時間去學會遺忘

I Know..I can do it..
Even i using half years to learn how to forget..
I can do it at last time before..
I know i can doing on this times..
Maybe just need sometime to do it..

Ah Ting..
You Can Do It..
BE STRONG❤
Love MySelf❤



Time Is The Key For Learning How To Forgot!!


JuneTing 俊婷
17/12/2010 01:57

0 comments:

Post a Comment

 

俊婷♥ 蔀落櫊∞. Design By: SkinCorner